Klassikoolitus „Teenuste ja varade haldus“
Teenuste ja varade süsteemne haldamine on aluseks, et organisatsioonina toimida efektiivselt ning pakkuda kvaliteetseid teenuseid. Lektor räägib koolitusel enda praktilisest kogemusest nii väiksemate kui suuremate organisatsioonide vaatest, sealhulgas sellest, kuidas alustada sõltuvalt organisatsiooni küpsusest.
Koolituse teemad:
1. Räägime teenuste kaardistamise protsessist ja sellest, kuidas erinevat tüüpi teenuseid võiks kaardistada:
Organisatsiooni peamised teenused (äriteenused, põhiteenused jms), mida pakutakse kodanikule, kliendile, partnerile jne.
Organisatsiooni sisemised teenused, mida on vaja, et organisatsioonil endal (raamatupidamine, personaliosakonna teenused jms).
Organisatsiooni poolt kasutatavad välised teenused (vesi, elekter, internet, tarkvarade pakkujad jne).
Organisatsioonis kasutatavad IT teenused.
2. Kuidas kaardistada varasid (sh need, mis on raamatupidamises arvel aga ka need varad, mis raamatupidamises arvele ei võeta, kuid peaksid siiski olema kaardistatud)?
3. Kuidas on varahaldus ja teenustehaldus omavahel seotud, kuidas neid koos töötama panna ning milliseid protsesse need veel toetavad?
Päevakava
9.15 – 9.30 Kogunemine ja registreerimine
9.30 - 11.30 Koolitus
11.30 - 12.00 Küsimused ja vastused, arutelu
Toimumiskoht
Koolitus toimub ESAÜ koolitusklassis, Tallinn, Parda 12 (5. korrus). NB! Klassikoolitusel on osalejate arv piiratud!
Lektor
Koolitust viib läbi ESAÜ liige Elin Nurges. Elin on infoturbe rakendamise ja auditeerimisega tegelenud enam kui 8 aastat ning puutunud kokku järgmiste teemadega: ISKE juurutamine, auditeerimine (nii siseauditid kui välised auditid), ISO 27001, 27005, 31000 juurutamine, E-ITS, riskijuhtimine, andmekaitse nõuete tagamine ning üleüldine turbealane nõustamine, järelevalve (sh tehnilised logimise lahendused), riskihaldus, kriisihaldus, muudatuste haldus, talitluspidevus, intsidendihaldus, juurdepääsuhaldus, strateegiline juhtimine, koolitused. Elin on töötanud nii avalikus sektoris kui ka erasektoris ning konsulteerinud viimaste aastate jooksul mitmeid ettevõtteid ning aidanud lisaks infoturbele korrastada organisatsiooni jaoks olulisi protsesse. Mitmekülgne kogemus nii rakendaja kui audiitorina on andnud teadmised, kuidas luua ja juurutada protsesse selliselt, et need toetaksid organisatsiooni juhtimist, samas ei oleks liialt bürokraatlikud ja tööd takistavad.
Maht
Koolituse läbimine annab 3 CPE tundi.
Koolitusel osalejad saavad koolituse läbimist tõendava digi-tunnistuse, mille leiad kodulehelt, oma kontolt "Minu sündmused" menüüpunktist (vajalik on kodulehele sisselogimine).
Osavõtutasu
ESAÜ liikmetele 90 eurot, teistele 135 eurot.
Osavõtutasu sisaldab koolitusmaterjale, mis tehakse koolitusel osalejatele kättesaadavaks digitaalselt. Koolituse arve esitatakse registreerunud osalejatele hiljemalt 5 tööpäeva jooksul peale koolituse toimumist.
Registreerimine*
• ESAÜ liikmed: logi kodulehele sisse, vali esilehel Kalendrist sündmus ja kliki punasel nupul "Salvesta registreerimine". E-kirjaga saadame Sulle meeldetuletuse enne sündmust.
• Mitteliikmed: kui sul veel ei ole, siis loo endale konto, lisa oma kontaktandmed arve koostamiseks ning registreeru liikmetele toodud juhiste järgi.
• Registreerimise tühistamiseks logi kodulehele sisse, vali esilehel Kalendrist sündmus, kliki punasel nupul "Tühista registreerimine".
• Registreeringut on võimalik tühistada kuni koolitusele registreerimise sulgemiseni. Registreerimine sulgub automaatselt kohtade täitumisel või hiljemalt 26. aprillil 2024.
*Registreerides koolitusele annad kinnituse, et oled tutvunud ja nõustud Eesti Siseaudiitorite Ühingu koolitustel osalemise põhimõtetega.
Lisateave
Küsimuste korral kirjuta ESAÜ koolituskoordinaator Deivile koolitus@siseaudit.ee