ESAÜ liige, IIA kutsub sind liituma siseaudiitorite ülemaailmse häälega.
Kui sinu mõte voolab ja sa armastad kirjutada, ka erialastel teemadel, siis nüüd on sul võimalus blogi-artikli formaadis jagada oma teadmisi ja mõtteid veebilehel InternalAuditor.org.
Lisa oma hääl ja artikkel ühele kolmest uuest blogi-sarjast:
- Eesliinil: teemad, mis uurivad siseaudiitorite probleeme, pakkudes igapäevast kindlustunnet ja nõu (mitte-CAE, direktorid, juhid).
- Siseaudiitori areng: teemad, mis keskenduvad ainult siseaudiitorite karjääri edendamisele töötajatest juhtideni.
- Mina olen + teie nimi (nt Mina olen Mari Maasikas): liikmete pakutav sisu, mis keskendub siseaudiitorite elule tööl ja muus elus – andes näo "salapärasele" siseaudiitorile.
Võite kirjutada artikleid üks kord või nii tihti kui soovite. Regulaarset postitamist ei nõuta.
Blogi-postitused peavad vastama järgmistele nõuetele:
- Postitus peab olema 700–800 sõna pikk. (I Am postitus 500 kuni 700 sõna)
- Teemad peaksid mahtuma ühe ülaltoodud blogi-seeria alla
- Postitus peab olema unikaalne ja see ei tohi olla varem avaldatud
- Postitus ei tohi sisaldada lubamatut või ebaeetilist sisu
- Postituses ei tohi reklaamida ühtegi toodet ega teenust (või reklaamida sind ennast, viidates eelseisvatele esinemistele, töötubadele, raamatutele jne)
- Postitus ei tohi sisaldada ekraanipilte ega graafikuid/diagramme
- Postituse lõpus peaks olema sinust lühike ühelauseline biograafia
- Värviline portreefoto sinust ( I Am ajaveebi jaoks meeleolukas pilt)
IIA jätab endale õiguse tagasi lükata mis tahes taotlus, samuti õiguse teha mis tahes muudatusi blogi-postitustes, sealhulgas pealkirjas, sisus või linkides.
Saatke oma artikli soovid Anne Millage'ile e-posti aadressil anne.millage@theiia.org Kui oleme teie artikli kätte saanud ja kinnitanud, saadame teile allkirjastamiseks siseaudiitori standardse autoriõiguse vormi.
Soovitame teil jagada oma blogipostitust ka oma jälgijate / sõpradega LinkedInis, Twitteris ja Facebookis, jagades postituse linki või sellekohast IIA sotsiaalmeedia reklaami.